..........Гарячі питання по роботі M.E.Doc та АЦСК "УКРАЇНА"

ТОП гарячих питань та відповідей по роботі програми «M.E.Doc» та використання ключів АЦСК «Україна»


1. Як завантажити ліцензію в M.E.Doc?

Автоматично:

Адміністрування/Керування кодом доступу/Завантажити/Ок/Зберегти

Вручну:

Перейдіть на сторінку завантаження ліцензій https://www.medoc.ua/uk/getcode

Введіть код ЕДРПОУ/Завантажити

У програмі M.E.Doc увійдіть у розділ Адміністрування/Керування кодом доступу та оберіть вкладку Код доступу. Далі відкрийте файл с кодом доступу, розширення файлу *.txt, та скопіюйте все, що знаходиться у файлі. Після цього вставте все скопійоване у вкладку Код доступу та натисніть кнопку Зберегти.

2. Перелік необхідних ресурсів для роботи M.E.Doc.

Перелік основних ресурсів, які програма використовує при роботі можна подивитися тут

3. Як налаштувати нову електронну пошту у програмі M.E.Doc?

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

  1. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  2. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Ознайомтесь з відео інструкцією по налаштуванню поштового сервера в програмі M.E.Doc - https://www.youtube.com

Для отримання детальної інструкції – відправте листа на адресу zvit@is.pl.ua з запитом на отримання інструкції по налаштуванні пошти в M.E.Doc.

4. Як мені встановити програму M.E.Doc та відновити мою резервну копію?

Скористайтеся інструкцією, яка розмішена на сайті

5. Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Ознайомитися з відео інструкцією - www.youtube.com

6. Що робити? На ПН/РК надходить квитанція- «Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається.

Зміна лічильника на локальній версії програми необхідно виконувати після перезапуску програми, якщо у Вас встановлена мережева версія, то дії зі зміни значень лічильника документів необхідно виконувати тільки на серверної частини програми після перезапуску служби ZvitGrp. Для коригування лічильника необхідно:

Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну

  1. Оберіть Файл - Показати бланк.
  2. Оберіть Файл - Властивості.
  3. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  4. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію

7. Як підтягнути в M.E.Doc зареєстровані видані/отримані ПН?

Рекомендація: У випадку, якщо ви втратили данні про зареєстровані податкові накладні або розрахунки коригування, то відновити їх можна за допомогою функцій описаних в нижче.
Зробити це можливо двома способами:

  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинні документи.
    Переглянути відео інструкцію можна за посиланням
  2. Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.

8. Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?

Виконайте наступне:

  1. Завантажте сертифікат вашого контрагента (шифрування) на свій персональний комп’ютер.
  2. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти
  3. Натисніть Файл – Додати адресата. У відкритому вікні, натиснувши кнопкуоберіть свого контрагента. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
  4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку
  5. По завершенню натисніть ОК.

9. Набір повідомлень, які не було розшифровано.

Після оновлення 10.01.201 деякі клієнти можуть звертатися з питанням, що після прийому пошти виникає повідомлення про не розшифровані повідомлення.

Дана ситуація пов'язана з тим, що в оновленні програми 10.01.201, на численні прохання було реалізовано вивід повідомлення про не розшифровані документи від контролюючого органу за аналогією як це було зроблено для роботи з первинними документами. Якщо в базі даних відсутній сертифікат на який зашифровано повідомлення, виводиться повідомлення, що документ зашифрований на інший сертифікат і документ залишається в каталозі GOV.

Рекомендовано:

Завантажити в базу даних сертифікат на який зашифровано документи. Після зробленого прийняти пошту даними сертифікатом.

У випадку, якщо завантажити даний сертифікат в БД немає можливості, необхідно вирізати дані документи з каталогу GOV, щоб при наступних прийомах пошти дані повідомлення повторно не виникали.

10. Звірка документів з ЄРПН

Модуль Звірка документів з ЄРПН призначений для зрівняння кількості документів, зареєстрованих в ЄРПН та кількості таких документів в програмі.

Ознайомитись з більш детальною інформацією Ви можете в програмі M.E.Doc викликавши довідку: Довідка - «Виклик довідки F1» - «Модулі програми» - «Первинні документи» - «Звірка документів з ЄРПН»

Переглянути відео інструкцію можна за посиланням Звірка документів з ЄРПН


11. Формування заявок на отримання сертифіката КЕП

Ознайомтесь з інструкцією по формуванню заявок на посилений сертифікат підписувача КЕП в програмі M.E.Doc (Довідка/Виклик довідки F1/Модулі програми/Адміністрування/Управління сертифікатами/Заявки на сертифікати).

ІНСТРУКЦІЯ З ЗАПОВНЕННЯ ТА ГЕНЕРАЦІЇ ЗАЯВОК НА ОТРИМАННЯ

Відеоінструкція: Заявка на формування посиленого сертифіката підписувача КЕП

12. Автоматичне продовження сертифікатів - відеоінструкції:

Автоматичне продовження сертифікатів АЦСК Україна в MEDoc

Автоматичне продовження дії сертифікатів АЦСК Україна у веб сервісі СОТА

13. Як відбуватиметься автоматичне продовження сертифікатів КЕП різних АЦСК в M.E.Doc?

Ознайомтесь з відеоінструкцією
Ознайомтесь з докладною інструкцією

14. Як створити «Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів»?

Звітність/Реєстр звітів/Файл/Створити/період-поточний місяць/Державна фіскальна служба/Інше/F1392001 (для юр.осіб)

Звітність/Реєстр звітів/Файл/Створити/період-поточний місяць/Державна фіскальна служба/Звітність фізичних осіб/F1392001 (фіз.осіб)

Відеоінструкція MEDoc -Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів

Відеоінструкція СОТА - Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів в СОТА

15. Як створити Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису)?

Звітність/Реєстр звітів/Файл/Створити/період-поточний місяць/Державна Фіскальна Служба/Інше/J1391103 (для юр.осіб)

Звітність/Реєстр звітів/Файл/Створити/період-поточний місяць/Державна Фіскальна Служба/Звітність фіз.осіб/F1392001(фіз.осіб)

Відеоінструкція MEDoc - Повідомлення про реєстрацію КЕП в M.E.Doc

Відеоінструкція СОТА - Повідомлення про реєстрацію КЕП в СОТА

16. Як створити Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису для відправки в систему електронної звітності Держстату?

Звітність/Реєстр звітів/Файл/Створити звіт/вибрати період-поточний місяць/Державна служба статистики/Інше /S1391101

Необхідно відправити Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису (S1391101) з переліком всіх посадових осіб, які підписують звітність до Держстату. Реєстрація здійснюється приймальним шлюзом автоматично.

17. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?

Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 044-206-72-30(31) (цілодобово)
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua

18. Як завантажити сертифікати КЕП АЦСК «Україна» в програму M.E.Doc автоматично?

18.1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати

18.2. Натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету»

18.3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com

Ознайомтесь з інструкцією по завантаженню сертифікатів на сайті АЦСК Україна

19. Як завантажити сертифікати КЕП в програму M.E.Doc вручну?

19.1. Завантажте сертифікати з сайту АЦСК Україна

19.2. Увійдіть у розділ Адміністрування/Сертифікати/Встановлені сертифікати

19.3. Оберіть Додати сертифікат (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмоюта мають розширення файлу *.crt Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».

19.4. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com

Шановні клієнти!

Вийшло оновлення M.E.Doc 10.01.221 - завантажити

Дистрибутив "M.E.Doc" -  версия: 10.01.219 - 1 Гб